Sonntag, 17. Januar 2021

KÖNYVÉRTÉKELÉS "Utóirat: Jobban, mint gondolnád!" Riley Baker írónőtől

Utóirat: Jobban, mint gondolnád!
Riley Baker

 




Kiadó: Magánkiadás
Műfaj: romantikus
Oldalak száma: 160
Borító: puhatáblás
Megjelenés: 2021 február 14.





Fülszöveg:

Paige Elliot visszatérését, még a legszebb szemű rendőr sem állíthatja meg. Élete ismét fenekestül felfordul, azonban a karma helyett, saját kézbe kell vennie az ügyet. Sajnos ismét bosszút kell állnia. Kivételesen nem a volt szerelme, hanem a lakótársa kergeti őrületbe. Cory ezúttal is a segítségére siet, de hiába a lovagias tettek, ez a történet nem egy könnyen oldódó instant tündérmese. Ha egyszer megégeti az embert a tűz, többet a közelébe sem akar menni. Pont, mint egy összetört szív, ami nem enged újra szeretni.

 

 ÉRTÉKELÉS: 5/4 csillag

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget az írónőnek, hogy elolvashattam a novelláját. Ez a rövidke novella teljesen levett a lábamról, pontosan úgy mint az első része, de a második annyiból jobban tetszett, hogy az egyik főszereplőről, Coryról többet olvashattunk! Riley Baker írásmódja remek hangulatot kreált a lapok között és elképesztően élveztem az olvasás minden percét, mert teljesen beszippantott a történet és mindent elfelejtettem magam körül, amíg olvastam. Mindezek felett a szereplők és a történet napokig a fejemben ragadt és időnként azon kaptam magam, hogy még mindig a
karakterekre gondolok. 

Talán azért is ragadtak ennyire a fejemben, mert Paiget, Coryt és Joant is nagyon megkedveltem, Paige lakótársa Julie, pedig az agyamra ment, de néhány húzása szórakoztató volt, azt be kell hogy ismerjem. Paige egyébként nem egy ijedős fajta lány és talán ez tetszett benne nekem a legjobban. Mindig mindenre van egy válasza vagy ha csendben marad, akkor az biztos, hogy fejben visszavágót forral.
Coryt is nagyon kedveltem, mert jó fej, tisztelettudó és aranyos srác, ráadásul én oda vagyok az olyan könyves kapcsolatokért, ahol legjobb barátokból szerelmesek lesznek. Szerintem egy kapcsolat titka az a barátság a két fél között és ez Paigenek és Corynak határozottan meg volt, ráadásul még passzoltak is egymáshoz. Nagyon tetszett a párosuk, csak kár, hogy ilyen kevest olvashattunk belőlük. Na de talán számíthatunk még egy harmadik részre.

Ha könnyed és rövidke olvasmányra vágysz, akkor mindenképpen ajánlani tudom neked az első Utóirat: Elvittem az autót! és második részét is a novellának. Számomra remek kikapcsolódás volt a történet!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen